شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
همایش طلیعه حضور طلاب خواهر جدید الورود در قم

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مازندران، ایجاد انگیزه های ماندگار، معرفی الگوهای برتر و ترسیم افق های رسالت حوزوی طلاب را از اهداف برگزاری همایش طلبعه حضور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، خانم ساروی معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران مازندران در همایش «طلیعه حضور» ویژه طلاب جدید الورود حوزه های علمیه خواهران استان مازندران که  امروز در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار گردید، با بیان این که در همایش طلیعه حضور برای مرتبه سوم در سال جاری برای طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار می گردد گفت: این همایش با حضور بیش از 500 خواهر طلبه استان مازندران در دو روز برگزار می گردد.

وی افزود: این همایش در روز نخست با سخنرانی حجج الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، مرتضی آقا تهران و حمید محمدی دبیر شورای علمی پژوهشی حوزه های علمیه خواهران آغاز و با سخنرانی آیت الله العظمی جوادی آملی در روز دوم پایان می یابد.

ساروی افزود: در این همایش بیش از 500 نفر از طلاب خواهر استان مازندران از 17 مدرسه علمیه استان حضور دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: از اهداف برگزاری این همایش می توان به ایجاد انگیزه های ماندگار ، معرفی الگوهای برتر، ترسیم افق های رسالت حوزوی طلاب خواهر و معرفی ظرفیت های موجود در حوزه علمیه خواهران اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha