یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهادت یک جوان فلسطینی و مجروح شدن یک نوجوان

حوزه/ نیروهای ارتش اسرائیل صبح امروز یک جوان فلسطینی را در بیت‌المقدس با خالی کردن چندین خشاب گلوله در بدنش به شهادت رسانده و یک نوجوان را در ناحیه جمجمه مجروح کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، نیروهای ارتش اسرائیل صبح امروز یک مرد جوان را که مدعی بودند قصد چاقو زدن به سربازان صهیونیستی را داشته، در خیابان الواد در بیت‌المقدس اشغالی به شهادت رساندند.
بر اثر تیراندازی سربازان اسرائیلی همچنین یک نوجوان فلسطینی از ناحیه جمجمه زخمی شد. همچنین به گفته منابع اسرائیلی دو افسر اسرائیلی نیز در این حادثه مجروح شده‌اند.
منابع اسرائیلی مدعی شدند حامد خدیر شیخ 21 ساله از روستای بیت سوریک در شمال غربی بیت‌المقدس، با استفاده از یک پیچ گوشتی به 2 افسر اسرائیلی در دروازه لیون در شمال غربی بیت‌المقدس حمله کرده که با گلوله‌های صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌است.
حامد که اهل جنوب غربی کرانه باختری در الخلیل بود، پس از این حادثه به مرکز پزشکی اسرائیلی هداسا در بیت‌المقدس منتقل شد و در آنجا در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
در این میان به گفته شاهدان عینی نظامیان اسرائیلی چندین خشاب گلوله در بدن این جوان فلسطینی خالی کردند به طوری که او به مدت 20 دقیقه بر روی زمین افتاده بوده و از شدت خونریزی از زخم‌های وارده جان می‌داد. به علاوه یک پزشک فلسطینی که در صحنه حضور داشت تلاش کرد به او کمک کند، اما نظامیان به او اجازه ندادند و تا هنگام رسیدن آمبولانس هیچ کس به کمک جوان نرفت.
ساعاتی یپش از این حادثه حامد در صفحه فیس بوک خود نوشته بود که آرزویش رفتن به بهشت است.
پس از این حادثه تمامی جاده‌های خیابان الواد، خیابان المود، دروازه باب السباط توسط نیروهای ارتش اسرائیل مسدود شد و از ورود و خروج ساکنان فلسطینی به شهر جلوگیری به عمل آمد. در خیابان سلطان سلیمان، ارتش اسرائیل با تیراندازی‌های هوایی مانع از ورود فلسطینیان شد و 3 کودک را بازداشت کردند.

مجروح شدن یک نوجوان فلسطینی

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha