شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ همایش «حوزه انقلابی؛ پشتوانه علمی، معنوی و سیاسی نظام اسلامی»

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت:۹ دی، نمایشگاه ریزش ها و رویش های انقلاب و خنثی شدن فتنه ۸۸ عنایت ویژه خداوند متعال به ملت ایران اسلامی بود که تنها با وحدت و همدلی ملت، تمام توطئه ها خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد صبح امروز در همایش حوزه انقلابی؛ پشتوانه علمی، معنوی و سیاسی نظام اسلامی که در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا قم و با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی، برگزار شد، دو حادثه تاریخی نهم و نوزدهم دی ماه را پاس داشت و اظهار داشت: 9 دی، سند افتخار و حفظ کیان انقلاب اسلامی است که فراجناحی بودن ارزش های اسلامی را آشکار ساخت.

وی ابراز داشت: 9 دی، رفراندوم ملی ایران به حمایت از ولی فقیه و ارزش های والای آن بود؛ امروز دم زدن از رهبری ملاک حال افراد نیست؛ بلکه عمل به رهنمودهای ایشان مهم می باشد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: 9 دی، نمایشگاه ریزش ها و رویش های انقلاب و خنثی شدن فتنه 88 عنایت ویژه خداوند متعال به ملت ایران اسلامی بود که تنها با وحدت و همدلی ملت، تمام توطئه ها خنثی شده است.

دبیر همایش حوزه انقلابی؛ پشتوانه علمی، معنوی و سیاسی نظام اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلام، درخت مبارکی است که به دست امام راحل کاشته شده و ما امروز در حال استفاده از ثمرات آن می باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد بیان داشت: امروز مردم سوریه و حلب شاهد شکست پیاپی جبهه استکبار جهانی به دلیل صدور انقلاب اسلامی به این کشور و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل آنهاست.

وی اظهار داشت: امروز عراق عزیز با هوشیاری مرجعیت عظیم الشأن شاهد در هم ریختن طرح آمریکایی اسرائیلی دولت غیر اسلامی شام و عراق در پایتخت خیالی خود موصل است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب وفضلا ابراز داشت: امروز پیروزی های سیاسی حزب الله لبنان و مقاومت مردم مجاهد یمن گواهی بر به بار نشستن شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

دبیر همایش حوزه انقلابی؛ پشتوانه علمی، معنوی و سیاسی نظام اسلامی خاطرنشان ساخت: اکنون حوزه های علمیه و روحانیت همیشه بیدار با نگاه به جغرافیای کلان جهان در اوج توفیقات فراملی باید با گوش جان، دعوت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را برای انقلابی ماندن شنیده و لبیک بگویند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تصریح کرد: به راستی چه کسی غیر از روحانیتی اصیل که علت محدثه انقلاب است، اقرب و احق برای رصد عالمانه و دلسوزانه اصول و شاخص ها و کارکردهای آن می باشد.

وی بیان داشت: اگر حوزه های علمیه با هم افزایی در اندیشه و عمل به عنوان بزرگترین ملجأ انقلاب، پاسخگوی نیازهای روزآمد در عرصه های متنوع علوم انسانی باشند و آنگاه مطالبه گری را در ساحت اجرا، عمل نمایند، بی تردید شاهد جهشی عظیم در میادین مختلف اقتصادی، مدیریتی، اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا، اظهار داشت: پس از فرمان رهبر مکرم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ده ها جلسه و کمیسیون با عنوان پیگییری و بررسی جهت تحلیل و تحقق مطالبات معظم له در مجمع و نهادهای حوزه تشکیل و با همکاری و همت والای مدیر محترم حوزه های علمیه وقت، آیت الله حسینی بوشهری، شاخصه ها، بایدها، نبایدها و راه کارهای حوزه علمیه انقلابی به شورای عالی پیشنهاد و  پس از مصوبه ارزشمند این شورا به عنوان سند بالادستی به تمام حوزه های علمیه ابلاغ گردید.

دبیر همایش حوزه انقلابی؛ پشتوانه علمی، معنوی و سیاسی نظام اسلامی ابراز داشت: بحمدالله جهت تعمیق و ترویج نظر رهبر انقلاب، تاکنون ده ها همایش و نشست با موضوع حوزه انقلابی در حوزه های علمیه استان ها و شهرستان ها برگزار و برای آینده نیز جهت برپایی مستمر آن برنامه ریزی گردیده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در پایان خاطرنشان ساخت: امیدواریم با رهنمودهای رهبری و دیگر مراجع عظام تقلید، تحقق آرمان های انقلابی حوزه و توفیقات روزافزون مکتب اهل بیت(ع) و اهتزاز پرچم انقلاب اسلامی را بر قلل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان شاهد باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha