یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسکن

حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه‌ های علمیه خراسان شمالی از افتتاح پروژه های مسکن طلاب و روحانیون بجنورد و فاروج با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با اشاره به سفر رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه به استان از دوم تا چهارم بهمن ماه اظهار داشت: پروژه 24 واحدی مسکن طلاب و روحانیون شهرستان بجنورد و پروژه 12 واحدی مسکن طلاب و روحانیون شهرستان فاروج در روز یکشنبه سوم بهمن با حضور مسئولان حوزه افتتاح می شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان شمالی همچنین به دیگر برنامه های سفر رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به استان اشاره کرد و افزود: حجت الاسلام و المسلمین ربانی، روز یکشنبه وارد استان می شوند و برنامه های سفر وی در استان آغاز می شود.

وی ادامه داد: در نخستین روز از سفر رئیس مرکز خدمات نشستی بین رئیس مرکز خدمات و گروه‌های اعزامی به مدارس علمیه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام امیری اظهار داشت: طبق برنامه ریزی قرار است رئیس مرکز خدمات در روز دوشنبه در گلزار شهدای استان خراسان شمالی حضور یافته و به شهدای استان ادای احترام کنند.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، دیدار با مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی در ارتباط با مرکز خدمات حوزه های علمیه از دیگر برنامه‌های سفر رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه به استان است.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان شمالی ادامه داد: دیدار با اساتید و مدیران مدارس علمیه بجنورد، شخصیت‌های برجسته حوزوی در مرکز استان، همکاران مرکز خدمات و خانواده‌های آنان و دیدار با طلاب و روحانیون بجنورد از دیگر برنامه‌های سفر رئیس مرکز خدمات به شمار می رود.

وی تصریح کرد: همچنین مدیران و مسئولان ستادی مرکز خدمات حوزه های علمیه به نیابت از رئیس مرکز خدمات حوزه در روزهای شنبه و یک شنبه در قالب چهار گروه به مدارس علمیه سراسر استان اعزام و با مدیران، اساتید و طلاب این مدارس دیدار می کنند.

وی گفت: گروه‌های اعزامی گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات جدید این مرکز و همچنین نحوه آگاهی از این خدمات را به طلاب ارائه و بروشورهایی که حاوی خلاصه‌ای از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه است را در بین طلاب توزیع می‌کنند.

حجت‌الاسلام امیری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این گروه‌ها بررسی نیازها و مشکلات طلاب استان از نزدیک است، اظهار داشت: گروه های اعزامی پس از شنیدن سؤالات و مسائل مطرح شده از سوی طلاب خراسان شمالی، در نشستی با رئیس مرکز خدمات گزارش این دیدارها را ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان اعزامی از سوی رئیس مرکز خدمات پس از برنامه پرسش و پاسخ در مدارس و پاسخ به سؤالات طلاب، طی مراسمی از ممتازین تحصیلی، حافظین قرآن، مدیران، اساتید و عوامل اجرایی مدارس تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha