یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام غلامرضا گلستانه-ستاد اقامه نماز کاشان

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کاشان، گفت: بسیاری از زوج های جوان کاشانی که در سال ۹۵ ازدواج کردند، در دوره آموزشی که با عنوان «نقش نماز در سلامت، تداوم زندگی و دوری از گناه» برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام غلامرضا گلستانه، ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد اقامه نماز کاشان با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، به ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد پرداخت و گفت: بسیاری از زوج های جوان کاشانی که در سال 95 ازدواج کردند، در دوره آموزشی که با عنوان «نقش نماز در سلامت، تداوم زندگی و دوری از گناه» برگزار شد، شرکت کردند.

رئیس ستاد اقامه نماز کاشان به وظیفه والدین در فرهنگ سازی و تبیین اهمیت نماز  اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نماز موجب بازدارندگی از بسیاری گناهان می شود، والدین باید نسبت به ترویج  فرهنگ نماز در بین اعضای خانواده خود، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام گلستانه افزود: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته، شاهد ترویج هرچه بیشتر آموزه های اسلامی و از جمله تبیین اهمیت نماز در خانواده ها باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کاشان، خاطرنشان کرد: همچنین در انجام برنامه هایی برای زندانیان کاشان و به منظور اصلاح و امور تربیتی آنان، با مسئولان زندان کاشان مشارکت داشته ایم.

 الله بخش نیکنام، رئیس زندان کاشان و عضو ستاد اقامه نماز این شهرستان، نیز در این دیدار اظهار داشت: برنامه های مسئولان زندان کاشان با محوریت نماز و قرآن، در اصلاح امور تربیتی زندانیان بسیار مؤثر بوده است.

کاهش 25درصدی برگشت مجدد زندانیان

رئیس زندان کاشان افزود: با اجرای برنامه‌های تربیتی و با همکاری حوزه‌های علمیه، ستاد اقامه نماز و سایر ارگان‌ها، ضمن اجرای برنامه‌های قرآنی، اجرای سه نوبت نماز جماعت، موجب شده تا  تعداد زیادی از زندانیان کاشان، حافظ کل قرآن شده و حتی 6نفر از آن‌ها، توانستند رتبه‌های برتر کشوری قرآن را به خود اختصاص دهند.

نیکنام، با اشاره به اینکه با اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی، درخواست طلاق خانواده زندانیان زندان کاشان به شدت کاهش یافته است، گفت: عده زیادی از زندانیان نیز در پرتو نماز و قرآن، به آغوش گرم خانواده برگشتند.

رئیس زندان کاشان اجرای برنامه های فرهنگی را موجب کاهش 25درصدی برگشت مجدد زندانیان دانست و بیان داشت: در پرتو جلسات فرهنگی، کارهای زیادی در ترک اعتیاد معتادین به عمل آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha