سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین راحت حسین الحسینی امام جمعه منطقه گلگت پاکستان با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، علامه راحت حسین الحسینی امام جمعه منطقه گلگت پاکستان با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در این دیدار گفت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آماده همکاری و تعامل جهت انتقال تجربیات قرآنی و آموزش های قرآنی به فعالان قرآنی این منطقه است.
امام جمعه قم افزود: در راستای ارتقاء بینش قرآنی و همچنین فعالیت های فرهنگی در این شهر و غنی سازی کتابخانه در این منطقه، آستان مقدس کتاب هایی را با موضوعات قرآنی و دینی اهدا خواهد کرد.
در ادامه دیدار، حجت الاسلام والمسلمین راحت حسین الحسینی گفت: انقلاب اسلامی ایران تحولات بزرگی در منطقه گلگت به وجود آورده و مهاجرت شیعیان از این منطقه به حوزه علمیه قم و تحصیل علوم دینیه افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: برگزاری نماز جمعه و فعالیت های قرآنی و فرهنگی و اجتماعی در این منطقه نسبت به گذشته گسترش پیدا کرده و نیاز است کتاب هایی با موضوعات مذهبی و قرآنی در این منطقه بیشتر شود که حمایت مراکز قرآنی و دینی مثل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را می طلبد.
در پایان این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی که در این نشست حضور داشت، خطاب به امام جمعه گلگت گفت: هر چه نیرو دارید صرف تربیت افراد منطقه کنید و به فکر طلبه های جوان این شهر باشید.
وی افزود: طلبه های این شهر باید شیوه کلاسداری را آموزش ببینند و فعالیت های تبلیغی آن ها گسترش پیدا کند.
رئیس ستاد اقامه نماز خاطر نشان کرد: در اصلاح و ارشاد و فعالیت های قرآنی و فرهنگی حتما باید اولویت ها در نظر گرفته شود تا خروجی فعالیت ها بر مبنای قرآن باشد.
خاطر نشان می شود در خاتمه، چکیده یک جلدی تفسیر نور، توسط تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به علامه راحت حسین الحسنی اهدا شد.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha