پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 412393
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
آزمون جامعه الزهرا(س)

حوزه/ مدير اداره ارزشيابی تحصيلی و مسابقات علمی معاونت آموزش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه علمی کوثر خبر داد.

حجت‌الاسلام‌مهدی رسولي‌نيای امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اینکه مسابقه علمی کوثر ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در تاریخ پنجم اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، عنوان کرد: هدف از برگزاری آن، ايجاد نشاط، رقابت علمي و نيز شناسايي استعدادهاي برتر طلاب در موضوعات مورد نظر است.

وی اظهار داشت: امسال شاهد برگزاری چهارمین دوره مسابقه سابقه علمی کوثر ویژه طلاب ایرانی سطح دو، اولین دوره مسابقه علمی کوثر طلاب بین‌الملل سطح دو و همچنین اولین دوره مسابقه علمی کوثر طلاب سطح سه ایرانی و بین‌الملل در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)  بودیم.

مدير اداره ارزشيابي تحصيلي و مسابقات علمي یادآور شد: این مسابقه، به صورت همزمان با قم، در شهرهای تهران، مشهد، کرمان، اصفهان، شیراز و البرز به صورت حضوری برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسولي‌نيا با بیان این که مسابقه علمی کوثر به صورت موضوعی و تخصصی برگزار شد، گفت: جهت برگزاری این مسابقه، ۷  موضوع در نظر گرفته شد که برخی از موضوعات در دو سطح «الف» و «ب» برگزار شدند که در مجموع ۱۳ سطح بودند و برگزیدگان در همه سطوح مورد تقدیر قرار می گیرند.

علاقه مندان جهت ملاحظه اسامی برگزیدگان مسابقه به نشانی ذیل مراجعه کنند؛

http://jz.ac.ir/sites/default/files/imagenews/mosabeghe%20elmi%20Kosar.jpg

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha