چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
شبستان تبریزی مسجد جامع گوهرشاد

حوزه/ همزمان با ایام اعتکاف، بیش از ۱۱۰۰ نفر در مساجد وابسته به آستان قدس رضوی معتکف و از برنامه­ های­ فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بهره ­مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: معتکفان در مساجد صدیقی‌ها،‌ مصلی،‌ احمدآباد، خواجه­ربیع، امام خمینی(ره) و ملاهاشم که وابسته به آستان قدس رضوی است، حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه 600 نفر از برادران در مساجد احمدآباد، ملاهاشم و امام خمینی(ره) و 500 نفر از خواهران در مساجد مصلی، صدیقی­ها و خواجه­ربیع معتکف خواهند شد، عنوان کرد: تمامی برنامه‌های فرهنگی و پذیرایی در این مساجد توسط واحد امور مساجد و مراکز وابسته آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام حسینی اعلام کرد: برگزاری سخنرانی،‌ مداحی، ‌مناجات­ خوانی،‌ حلقه‌های معرفت،‌ ارائه خدمات مشاوره دینی، پاسخگویی به سوالات شرعی و حضور استاد معتکف برخی از فعالیت‌های فرهنگی تدارک دیده شده برای ایام اعتکاف این مساجد به شمار می‌رود.

وی از ارائه خدمات فرهنگی – تبلیغی به معتکفان 20 شهر موقوفه­دار آستان قدس رضوی در سراسر کشور خبر داد و گفت: از سوی آستان قدس رضوی به این مناطق گروه­های تبلیغی متشکل از مداح، سخنران، اساتید پاسخگو به سوالات شرعی و.... اعزام خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha