شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آیت الله احمد بهشتی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: حل مشکلات مردم به صرف شعار و سردادن وعده ها محقق نمی شود بلکه کار و روحیه جهادی در بین مسئولان می خواهد.

آیت الله احمد بهشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم که با همدلی و کار و تلاش مضاعف ، مشکلات کشور را حل کنیم و یا دست کم از حجم گرفتاریها و مشکلات مردم بکاهیم.

وی همچنین با اشاره به این که در آستانه انتخابات حساس 29 اردیبهشت ماه قرار داریم، گفت: با وجود سیاه نمایی دشمن و تلاش در مسیر دلسردکردن فضای عمومی، مردم ما بار دیگر در این دوره از انتخابات حضور پرشکوهی خواهند داشت و این مساله نشانه پایداری آن ها و علاقه عمیقشان به انقلاب و رهبری است.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: به لطف الهی و با وجود گذشت حدود چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما همچنان محکم واستوار پای انقلاب و ارزش های الهی و اسلامی خود ایستاده اند و هیچ گاه تحت تاثیر مستکبران عالم و القائات شیطانی رسانه های غربی و آمریکایی قرار نمی گیرند.

وی ضمن تاکید مجدد بر حضور باصلابت و پرشکوه در عرصه انتخابات گفت: در کنار بحث حضور حداکثری که یکی از ضروریات به شمار می رود، توجه به شاخصه های کاندیدای اصلح یکی دیگر از بایسته هاست که در این باره هم مردم و هم رسانه ها و نخبگان وظیفه دارند و باید به رسالت تاریخی خود عمل کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha