چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
محفل انس با قرآن در یزد

حوزه / مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد گفت: در مراسم محفل انس با قرآن از تعدادی از طلاب یزدی که در مسابقات حفظ موضوعی و حفظ ترتیبی موفق به کسب رتبه برتر در طرح حافظان قرآن کریم شده اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام مسلم لاله زاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این محفل نورانی با حضور روحانیون، طلاب و خانوادهایشان ، روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه ساعت 17 عصر برگزار می گردد.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه این محفل همراه با جشن تلبس تعدادی از طلاب استان یزد خواهد بود، افزود: این محفل به مناسبت عید سید مبعث به همت حوزه علمیه یزد برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم از طلابی که در مسابقات حفظ موضوعی و حفظ ترتیبی موفق به کسب رتبه برتر در طرح حافظان قرآن کریم شده اند تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام لاله زاری به تقدیر تعداد 5 نفر از برگزیدگان حفظ خطبه غدیر در این محفل نورانی اشاره و ابراز کرد: همچنین افراد برگزیده در مسابقه «طلبه موفق» در استان نیز تجلیل خواهند شد.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: سخنران ویژه این برنامه آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد می باشند.

وی، یکی دیگر از برنامه های ویژه محفل انس با قرآن را مختص فرزندان روحانیون و طلاب در این روز عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه به شکل مسابقه و اهدای جوایزی به رسم یادبود به آنها در یک ساختمان دیگر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha