سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
 دیدار اعضای برگزاری همایش ملی اتحاد حقوقی جهان اسلام با آیت الله مکارم

حوزه/ مدیر مجتمع آموزش عالی فقه با بیان اینکه همایش ملی اتحاد حقوقی جهان اسلام روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت در قم برگزار می شود، تصریح کرد: پیش نشست های همایش ملی اتحاد حقوقی جهان اسلام در استان های مختلف برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محامی عصر امروز در دیدار اعضای دبیرخانه همایش «اتحاد حقوقی جهان اسلام» با حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در مدرسه امام سجاد(ع) برگزار شد، اظهار داشت: بیش از دو هزار طلبه از حدود سی ملیت در مجتمع آموزش عالی فقه، مدرسه حجتیه و شش مدرسه تابعه تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه علمیه علاوه بر مباحث آموزشی، بحث های تبلیغی و پژوهشی نیز دنبال می شود، تصریح کرد: در بحث پژوهش، طی سه سال گذشته همایش امت واحده اسلامی را با حضور علمای فریقین از داخل و خارج کشور برگزار کردیم.

مدیر مجتمع آموزش عالی فقه افزود: در همایش امت واحده اسلامی پیشنهاد شد  همایش اتحاد حقوقی جهان اسلام را برگزار کنیم و بر این اساس سه همایش ملی، منطقه ای و بین المللی طراحی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با بیان اینکه همایش ملی اتحاد حقوقی جهان اسلام روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت در قم برگزار می شود، تصریح کرد: البته از آنجا که غالب مخاطب ما طلاب غیرایرانی هستند، همایش ملی اتحاد حقوقی جهان اسلام هم بین المللی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش نشست های همایش ملی اتحاد حقوقی جهان اسلام در استان های مختلف برگزار شده است، گفت: در این پیش نشست ها بر حضور علمای حوزه، اساتید دانشگاه و علما و اساتید فریقین تاکید و با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

انتهای پیام/313/33 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha