یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 415730
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
مرحله دوم آزمون دوره فقه القضا

حوزه/ اسامی قبول شدگان آزمون مرحله دوم مرکز آموزش های تخصصی فقه القضا، پس از ماه مبارک رمضان از طریق سامانه اطلاع رسانی مرکز به آدرسwww.atfeqh.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

حجت الاسلام مهدی محقق‌فر مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی فقه، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه»، با اعلام این خبر، اظهارداشت: آزمون مرحله دوم مرکز آموزش های تخصصی فقه روز پنجشنبه 21 اردیبهشت در دانشگاه مفید قم برگزار شد و اسامی قبول شدگان این مرحله پس از ماه مبارک از طریق سامانه اطلاع رسانی مرکز به آدرسwww.atfeqh.ir  به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
وی افزود: در مرحله نخست، بیش از 1000 نفر ثبت نام کرده بودند، که نزدیک به 900 نفر در آزمون شرکت کردند؛ که از این تعداد 250 نفر موفق به گذراندن این مرحله شدند و از آنجا که شاید برخی از شرکت کنندگان دارای علم کافی بوده و مهارتی در تست زنی نداشته‌ اند اقدام به برپایی آزمون کتبی-تشریحی نموده ایم.
حجت الاسلام مهدی محقق‌فر ادامه داد: از نفرات برتر و منتخب مرحله دوم آزمون که حائز حد نصاب نمره شده اند جهت شرکت در مرحله آخر آزمون که  مصاحبه تشخیصی است، دعوت به عمل می آید و در نهایت حدود 40 نفر برای شرکت در دوره فقه القضا این مرکز جذب می شوند.
مدیر این مرکز یادآور شد: طی تفاهم نامه ای که با معاونت آمورش و تحقیقات قوه قضائیه منعقد شده است، فارغ التحصیلان این دوره در صورت تمایل جذب دستگاه قضا می شوند.
لازم به ذکر است، مرکز آموزش‌های تخصصی فقه وابسته به مدرسه علمیه ولی عصر (عج) در سال 1391 به منظور تربیت طلاب فاضل در گرایش‌های فقه، راه‌اندازی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha