یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون خانوده و امور فرهنگی مرکز خدمات

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده با بیان اینکه خانواده نزدیک‌ترین عقبه پشتیبانی کننده از طلبه است تصریح کرد: خانواده مهم‌ترین نقش پشتیبانی کننده از طلبه برای انجام وظایف و رسالتش را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده نشست هم اندیشی مرکز خدمات و مراکز مشاوره حوزوی گفت: مأموریت مرکز خدمات در رویکرد رسالت محوری تعریف شده است نه خدمت محوری، و بر اساس این رویکرد سند چشم‌انداز مرکز تدوین شده است.
وی با بیان اینکه خانواده نزدیک‌ترین عقبه پشتیبانی کننده از طلبه است تصریح کرد: خانواده مهم‌ترین نقش پشتیبانی کننده از طلبه برای انجام وظایف و رسالتش را دارد.
معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات با اشاره به اینکه رویکرد مرکز خدمات در ارائه برنامه‌های مشاوره پیشگیری است نه درمان گفت: زمانی خانواده طلبه می‌تواند نزدیک‌ترین عقبه پشتیبانی کننده او باشد که هم دچار آسیب و چالش نباشد و هم دارای شاخص‌ها و ویژگی‌های قابل الگودهی به دیگران باشد.
وی بیان کرد: بزرگ‌ترین خدمتی که می‌شود به حوزه و روحانیت کرد این است که آنچه طلبه به جامعه ارائه می‌کند نزدیک‌ترین و اولین مصداقش، الگوی رفتاری خانواده او باشد که کمک بسیار بزرگی برای تبلیغ و ترویج دین است که روحانیت به‌عنوان رسالت خود تعریف کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده با اشاره به اینکه باید خانواده را قبل از اینکه به نقطه آسیب برسد با پیشگیری به نقطه مطلوب برسانیم گفت: باید با ارتقا سطح دانش، بینش و مهارت‌های خانواده‌ها و تبدیل آنها به یک همراه معتقد، به رسالت حوزه و روحانیت کمک کنیم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha