شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علما-نماینده ولی فقیه در کرمانشاه

حوزه/آیت الله علما، همه مردم را مدیون خون شهدا دانست و گفت: باید ارزش های اسلامی و معنوی را در کشور حفظ کنیم و این تنها در سایه اطاعت از ولایت فقیه و ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) و آرمان شهدا امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله مصطفی علما، صبح امروز در جمع نیروهای مسلح استان کرمانشاه اظهار داشت: فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلام، فتحی معمولی و عادی نیست، بلکه خداوند یاور اصلی نیروهای ایرانی در این حادثه تاریخی بود.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: اگر امروز در دنیا اقتدار داریم و نام ایران را به احترام می برند، از برکات فتح خرمشهر و هشت دفاع جانانه جوانان این مرز و بوم از اسلام، انقلاب و مملکت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امام خمینی (ره) آن زمان فرمودند که در واقع آزادسازی و فتح خرمشهر را نباید تنها فتح خاک و یک شهر دانست، بلکه فتح ارزش ها و باورهای اسلامی بود.

آیت الله علما ادامه داد: اگر امروز رئیس جمهور آمریکا و دیگر هم پیمانانش در مقابل عظمت و اقتدار ایران اسلامی احساس ضعف می کنند، نتیجه رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و خون شهداست.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مقابله با ارزش ها، توهمی بیش نیست، تاکید کرد: تا زمانی که اسلام در این کشور جاری و ساری است، ما هرگز نباید غم و غصه ای داشته باشیم.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه امام راحل توانست تفکرش را در دنیا منتشر کند، گفت: در زمان دفاع مقدس بیش از 70 کشور مستقیم و غیر مستقیم از رژیم بعث عراق برای ساقط کردن ایران حمایت می کردند، ولی به حمد خداوند متعال حتی یک وجب از خاک این مملکت به دست بیگانه نیفتاد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: باید ارزش های اسلامی و معنوی را در کشور حفظ کنیم و این تنها در سایه اطاعت از ولایت فقیه و ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) و آرمان شهدا امکان پذیر است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha