یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا ملاقادر قادری

حوزه/ ماموستا قادری با تاکید بر این که مردم اورامانات ارادت و علاقه ویژه ای به مقام معظم رهبری دارند، گفت: در کارنامه مردم اورامانات به خوبی می بینیم که این منطقه چه تعداد شهید، جانباز و آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده و این جانفشانی ها و ایثاگری ها برای همیشه در زیر پرچم جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت.

ماموستا ملاقادر قادری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: باید وحدت و اتحاد بین مردم و تقویت ارزش های اسلامی سرلوحه کار مسئولان فرهنگی قرار بگیرد.

امام جمعه اهل سنت پاوه با اشاره به اینکه در حال حاضر کار فرهنگی از اولویت هاست، تاکید کرد: دشمنان این مرز و بوم هرگز نخواهند توانست خدشه ای به اتحاد و وحدت مردم وارد کنند که این از برکات نظام است.

وی با محکوم کردن تفکرت منحط داعش، گفت: افکار و تفکراتی همانند گروهک تروریستی داعش تعلق به هیچ مذهبی ندارد و تمام اعمال این فریب خوردگان در افکار عمومی محکوم و جنایت کارانه است.

ماموستا قادری با تاکید بر این که مردم اورامانات ارادت و علاقه ویژه ای به مقام معظم رهبری دارند، گفت:  در کارنامه مردم اورامانات به خوبی می بینیم که این منطقه چه تعداد شهید، جانباز و آزاده تقدیم نظام  اسلامی کرده و  این جانفشانی ها و ایثاگری ها برای همیشه در زیر پرچم جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha