سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فن خطابه

مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان از برگزاری دوره تخصصی فن خطابه ویژه برادران مدارس علمیه خرم آباد خبر داد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه دوره تخصصی فن خطابه ویژه طلاب مدارس علمیه خرم آباد از 31 تیر آغاز شده و تا 16 مرداد ادامه دارد، گفت: در این دوره سرفصل های آموزشی مورد نیاز تبلیغ از جمله سخنرانی و چگونگی برگزاری تبلیغ اثرگذار در منابر و سخنرانی به برادران مبلغ آموزش داده می شود .

وی خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی طلاب مستعد و توانمند در حوزه تبلیغ شناسایی خواهند شد و برنامه ریزی در 4 حوزه مدیریت، تبلیغ، تدریس و پژوهش برای مباحث آموزشی و کاری طلاب صورت خواهد گرفت.

مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان با بیان اینکه در این دوره های آموزشی علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی فن بیان و تبلیغ، کارگاه های آموزشی نیز بصورت عملی زیر نظر اساتید مجرب برگزار می شود، افزود: در این دوره ها طلاب زیر نظر اساتید سخنور و مجرب، مهارت های تبلیغ را در جلسات مختلف فرا می گیرند .

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه نظیر این کارگاه آموزشی هفته گذشته برای خواهران طلبه مدارس علمیه خرم آباد  هم برگزار شد، گفت: تجهیز مبلغان و طلاب به مباحث روز جامعه با استفاده از فن بیان مطلوب مهمترین راه مقابله با شییخون فرهنگی دشمنان است که امید می رود برگزاری این دوره ها گامی موثر در راستای تبلیغ اثرگذار برای مقابله با این هجمه ها باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha