سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تانک‌ها و بولدوزرهای اسرائیل به زمین‌های غزه حمله کردند

حوزه/ امروز سه تانک و سه بولدوزر زرهی نظامی اسرائیلی به زمین‌های کشاورزی فلسطینیان در غزه مرکزی نزدیک حصار مرزی اردوگاه آوارگان البریج حمله کرده، اقدام به شلیک گلوله و خاک‌برداری مزارع فلسطینی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، تانک‌ها و بولدوزرهای رژیم صهیونیستی به مزارع و زمین‌های کشاورزی در غزه مرکزی حمله کردند.

طی اخبار رسیده امروز صبح حداقل 3 تانک نظامی، و سه بولدوزر زرهی ارتش اسرائید به زمین‌های کشاورزی و مزارع فلسطینیان در غزه مرکزی تجاوز کرده، اقدام به  شلیک گلوله‌های گرم کرده و بخش بزرگی از اراضی را در نزدیکی حصار مرزی، واقع در شرق اردوگاه آوارگان البریج در غزه مرکزی با بولدوزر تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری‌های محلی فلسطینی، بولدوزرهای رژیم صهیونیستی زمین‌های کشاورزی فلسطینی‌ها را خاک برداری کرده و تپه‌های شنی در نزدیکی حصار مرزی ایجاد کردند. این رسانه‌ها افزودند که نظامیان هنگام این حمله متجاوزانه، با شلیک گلوله گرم، فلسطینیان و کشاورزان را از زمین‌هایشان دور نگه داشتند.

گفته می‌شود این تهاجم بخشی از اقدامات دائمی نظامیان اسرائیلی از هدف گلوله قرار دادن مردم فلسطین گرفته تا تجاوز به زمین‌ها، املاک و مزارع آنان و همچنین حمله به ماهیگیران و قایق‌رانان فلسطینی در آب‌های غزه و سواحل نوار غزه تحت محاصره می‌باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha