شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار مدیرعامل و کارکنان خبرگزاری رسا با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر عامل خبرگزاری رسا گفت:کادرسازی برای نظام و انقلاب از جمله مهمترین خواسته‎های بزرگانی چون امام(ره)، مقام معظم رهبری، شهید مطهری و شهید بهشتی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام محققی، امروز در دیدار با آیتالله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری مدیرمسئول خبرگزاری حوزه گفت: خوشبختانه در زمان تصدی مدیریت آیت الله اعرافی شاهد تحولات مثبتی در عرصه های مختلف بوده ایم.

وی افزود: این تحولات با توجه به شناختی از کاردانی و کارنامه درخشان فعالیت ایشان وجود داشت در عرصه های مختلف قابل رویت است و امیدواریم هر روز شاهد گسترش روز افزون فعالیت های حوزه باشیم.

مدیرعامل خبرگزاری رسا تصریح کرد:  کادرسازی برای نظام و انقلاب از جمله مهمترین خواستههای بزرگانی چون امام(ره)، مقام معظم رهبری، شهید مطهری و شهید بهشتی بوده است.

وی افزود: در این زمینه خبرگزاری رسا به دنبال تلاش در جهت ایجاد یک پل ارتباطی و فعال بین حوزه و نظام است تا بتواند خلاها ونیازهای نظام را احصا و اطلاع رسانی کند.

 حجتالاسلام محققی بیان کرد: از 2 سال پیش کار تدوین سند چشم انداز 10 ساله این خبرگزاری آغاز شد، زیرا با توجه به فعالیتهای گسترده دستگاه‏ های عظیم رسانه ای جهان در آینده شکل خبردهی و اطلاع رسانی در دنیا دچار تغییرات وسیعی از جمله وب سه خواهد شد.

وی گفت: در آینده مرجعیت خبرگزاریها کاهش پیدا کرده، فضای مجازی و شبکه مجازی رشد بیشتری خواهد یافت؛ در این زمینه باید با ایجاد تغییرات لازم آماده مواجهه با این جریان باشیم.

حجتالاسلام محققی بیان کرد: سایت فقه حکومتی از جمله فعالیتهایی است که این خبرگزاری جهت پاسخ به یکی از مطالبات جدی نظام و کشور و انقلاب به حوزه انجام داده است که این سایت با خروجی های علمی خود به شکل مکتوب تلاش گسترده‏ای در این بخش داشته است.

وی گفت: گفتمان سازی در بخش توسعه دروس فقه حکومتی در حوزه و افزایش کیفی و کمی این دروس که در سالهای اخیر نیز ایجاد شده نمونه ای از موفقیت این طرح بوده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha