جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
همایش باغبان لاله ها

حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: پایداری انقلاب به پاس صبر و شکیبایی پدران و مادران شهیدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در همایش «باغبان لاله ها» که ویژه پدران و مادران شهدا در شهرستان بافق برگزار شد با بیان اینکه تداوم انقلاب به پاس حضور پدران و مادران شهیدان است، تصریح کرد: تا زمانی که از پدران و مادران شهدا پاسداشت و تجلیل شود، نعمت انقلاب برای ما دوام دارد که این خود افتخاری بزرگ برای ما می باشد.

تولیت مدرسه علمیه مصلای یزد خاطر نشان کرد: اگر شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا با این‌همه صبوری، بردباری و تجلی زیبایی در جامعه نبودند به‌یقین هیچ بشری نمی‌توانست انسانیتی را در کره خاکی برای خودش ببیند.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد، اولین عنصر تفکر بسیجی دیانت، اندیشه و خدامحوری دانست و اضافه کرد: عنصر دوم صلابت، مقاومت، ایستادگی و صبوری در برابر مشکلات است، سومین عنصر بصیرت، بینش، دشمن و لحظه شناسی است، چهارمین عنصر تسلیم و تبعیت محض در برابر ولایت در دوران غیبت امام عصر و پنجمین عنصر با مردم و دوستان مهربانی کردن، عناصر تشکیل‌دهنده هویت بسیجی است.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی در پایان گفت: دشمن می‌خواست تفکر بسیجی در ایران نباشد، اما این تفکر رشد کرد و صادر شد و در جریان مقاومت در سوریه و عراق خود را نشان داد که باعث شکست داعش شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha