یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه چالوس

حوزه/ امام جمعه چالوس با بیان این که مردم عزیز و فهیم باید هوشیار باشند چون دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی با همه توان به جنگ با انقلاب آمده اند،گفت: مسئولان به جای وعده دادن به مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی، امام جمعه چالوس امروز در نشستی با جمعی از مدیران این شهرستان با تأکید بر رسیدگی مسؤولان به مطالبات به حق و قانونی مردم، گفت: مسئولان به جای وعده دادن باید عملگرا باشند.

وی با بیان این که مسئولان کشور نباید به گونه رفتار و برنامه ریزی کنند که مردم از انقلاب و نظام ناامید و دلسرد شوند، خاطرنشان کرد: مسئولان کشور پیش از هر اقدامی در حوزه اقتصادی باید اول به شرایط و وضعیت مالی و اقتصادی مردم توجه کنند.

حجت الاسلام راشدی با تأکید براین که مسؤولان باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور رفع نگرانی های اقتصادی مردم بهره گیرند، تصریح کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی نباید امروز دغدغه مسائل اقتصادی و تورم داشته باشند. 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که آحاد ملت ایران برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به میدان آمدند، افزود: مردم ما ثابت کردند همواره پشتیبان انقلاب و نظام خواهند ماند و امروز وظیفه مسئولان و مدیران کشور در رفع دغدغه های آنها بسیار سنگین است.

وی با تأکید براین که مسئولان نباید دغدغه ای جز رسیدگی به امور مردم را داشته باشند، تصریح کرد: خدمت به مردم وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه چالوس در ادامه با بیان این که این مردم در صحنه های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بودند، گفت: مسؤولان باید مردم را بزرگترین پشتوانه های خود برای پیشرفت و توسعه کشور بدانند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که خدمت به مردم همچون عبادت ارزشمند و دارای اجر و ثواب بالایی است، تصریح کرد: مسؤول و مدیر باید تا زمانی که بر مسند تکیه زده دغدغه رسیدگی به مردم را داشته باشد.

حجت الاسلام راشدی با بیان این که چیزی ارزشمند تر از رضایت مردم از مسئول وجود ندارد، گفت: امروز مردم عزیز کشورمان نسبت به مسائل اقتصادی، اشتغال و گرانی دغدغه دارند و نباید نسبت به این امور مهم بی تفاوت بود.

وی با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مسئولان رفع مشکلات اقتصادی به ویژه مسأله اشتغال است، خاطرنشان کرد: کشوری با این چنین ظرفیت های بالا نباید بیکار داشته باشد.

حجت الاسلام راشدی با بیان این که حضور در صحنه مردم همواره پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: در هر مقطعی از انقلاب هر گاه مردم با قدرت به صحنه آمدند، نظام اسلامی از یک جایگاه و عظمت خاصی برخوردار شد.

امام جمعه چالوس با اشاره به این که دشمنان با فشارهای اقتصادی و گسترش تحریم ها تلاش می کنند که بین مردم کشورمان انشقاق ایجاد کنند، گفت: اما دشمنان انقلاب باید بدانند که ملت بزرگ ایران هوشیار تر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند. 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز با یک جنگ تمام عیار در عرصه های مختلف مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: بدخواهان اسلام و انقلاب حتی لحظه ای از توطئه و دشمنی علیه ایران اسلامی درنگ نمی کند، چون هدف نهایی آنها نابودی اسلام و انقلاب است.

امام جمعه چالوس با بیان این که مردم عزیز و فهیم کشورمان باید هوشیار باشند چون دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی با همه توان به جنگ با انقلاب آمده اند، افزود: امروز وحدت وهمبستگی رمز پیروزی ملت ایران در برابر توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام راشدی با اشاره به این که به طور حتم کسانی که در این حوادث اخیر دست به تخریب، اهانت و جسارت زدند از مردم کشورمان نیستند، تصریح کرد: معترض به مشکلات اقتصادی و گرانی اموال عمومی را تخریب نمی کند و زمینه ایجاد ناامنی و اغتشاش را در کشور فراهم نخواهد کرد. 

وی در پایان سخنان خود با تأکید براین که ملت بزرگ ایران به این ژست های انسان دوستانه رئیس جمهور آمریکا هیچ توجهی نمی کنند، تصریح کرد: دولت آمریکا از نخستین روز پیروزی انقلاب، ملت ایران را با تحریم های گسترده ای تحت فشارهای سنگینی قرار داده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha