پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
امام جمعه کامیاران

حوزه/ امام جمعه کامیاران گفت: در اتفاقات اخیر به روشنی هویدا بود که سرویس های جاسوسی دشمنان جمهوری اسلامی عده ای را برای ضربه زدن به این مملکت اجیر کرده بودند، ولی با بصیرت والای مردم ایران این فتنه و توطئه ها خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی اشرف علیمحمدی، پیش از ظهر امروز در راهپیمایی مردم شهر کامیاران در محکومیت اعمال و خشونت های اخیر اغتشاشگران در سطح کشور، اظهار داشت: اگر می خواهیم در کشور مشکلی برای مردم و نظام پیش نیاید باید منویات مقام معظم رهبری را نصب العین زندگی خود قرار دهیم.

امام جمعه کامیاران ادامه داد: مقام معظم رهبری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، تاکید و سفارش بسیاری بر عملیاتی شدن «اقتصاد مقاومتی» در سطح کشور دارند، لذا مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی اظهار کرد: در اتفاقات اخیر به روشنی هویدا بود که سرویس های جاسوسی دشمنان جمهوری اسلامی عده ای را برای ضربه زدن به این مملکت اجیر کرده بودند، ولی با بصیرت والای مردم ایران این فتنه و توطئه ها خنثی شد، لذا تا زمانی که در مسیر ولایت حرکت می کنیم هیچ توطئه و فتنه ای علیه این نظام الهی کارگر نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha