جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
 دکتر عزتی رئیس انجمن اقتصاد اسلامی ایران

حوزه/ رئیس انجمن اقتصاد اسلامی ایران ایران در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی نظرپور از اساتید حوزه و دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پیام تسلیت دکتر عزتی رئیس انجمن اقتصاد اسلامی ایران در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی نظرپور  به این شرح است:

به نام خدا

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و تالم، درگذشت استاد فرزانه، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد نقی نظرپور، عضو هیات علمی اقتصاد دانشگاه مفید را که از متخصصان برجسته اقتصاد اسلامی و عضو انجمن علمی اقتصاد اسلامی ایران بودند، به خانواده آن مرحوم، به جامعه علمی اقتصاد، به همکاران دانشگاه مفید، به اعضای محترم انجمن اقتصاد اسلامی ایران و به همه ایرانیان و دلسوزان پیشرفت اقتصاد کشور، تسلیت عرض می کنیم. 

آن دانشمند فقید، عمر خود را در تلاش برای اعتلای آرمان های الهی و ملت ایران سپری کرد و در کوشش شبانه روزی در راه پیشرفت علمی کشور و گسترش نظری و کاربردی اقتصاد اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نکرد و در واپسین گام علمی خود، جان خود را در راه گسترش اندیشه اسلامی نهاد و مرکب قلمش و خونش به هم آغشته شد، ندای حق را لبیک گفت و عاشقانه به دیدار جانان شتافت. 

انجمن اقتصاد اسلامی ایران درگذشت آن استاد یگانه و سخت کوش را ضایعه بزرگی برای جامعه علمی و اقتصاد کشور می داند و محروم شدن کشور از خدمات ارزشمند علمی و اجرایی آن فقید سعید را زیانی جبران ناپذیر می داند. 

از خداوند منان علو درجات آن اندیشمند بزرگ مرحوم را خواستاریم و از درگاه  آن یگانه بی همتا، برای بازماندگان آن مرحوم و جامعه علمی اقتصاد کشور طلب صبر و اجر می¬کنیم. آن مشتری خون پاکان و صالحان، او را در جایگاه رفیع دانشمندان و شهیدان، در رضوان الهی آرام بخشد. 

تاریخ انجمن اقتصاد اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha