یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی با حمایت از کالای ایرانی محقق می‌شود، گفت: ترویج خرید کالای ایرانی راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به انتخاب شعار سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی»، با بیان این که افزایش اشتغال‌زایی، رونق کسب‌وکار و تقویت اقتصاد کشور با خرید کالای ایرانی میسر است، اظهار داشت: ترویج خرید کالای ایرانی و تولید محصول با کیفیت اصلی‌ترین راه برای تقویت اقتصاد ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان این که نتیجه رشد و شکوفایی اقتصاد در کشور، تأمین منافع عمومی خواهد بود، تصریح کرد: بر این اساس این توصیه را می‌توان از جنس امربه‌معروف دانست.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای اعمال تحریم علیه ایران با هدف ایجاد مشکلات اقتصادی، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان از این تحریم‌ها ایجاد رکود، مشکلات اقتصادی و بیکاری برای جدا کردن مردم از نظام بوده است که با راهکارهای رهبری همیشه نقش بر آب‌شده است.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به سیاست‌های اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان این که یکی از راهکارهای اساسی جلوگیری از نفوذ دشمنان اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی است، خاطرنشان کرد: استفاده از کالای داخلی ایرانی به خلاقیت فکر و اندیشه اندیشمندان و مبتکرین داخلی منجر می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی بیشتر به مردم در خصوص کیفیت عالی بعضی از کالاهای ایرانی امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در سالی که گذشت اقدامات قابل‌توجهی در این حوزه انجام شد اما کافی نبود و با توجه به اهمیتی که در این مقطع شاهد هستیم باید تلاش‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha