شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
علی اکبر حصاری - حوزه خواهران

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حصاری گفت:‌ برنامه‌ریزی و افق فعلی ما در امر پژوهش تا سال ۱۴۰۴ و است و در این بازه زمانی انتظار داریم که از جمع خواهران فرهیخته طلبه کسانی به‌عنوان نظریه‌پرداز و تولید‌کننده علم دینی تربیت شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر حصاری معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران در مراسم معارفه خود به عنوان معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران، بیان کرد:‌ از حسن ظن و اعتماد شورای سیاست‌گذاری و مدیر مرکز حوزه‌های علمیه خواهران سپاسگذاری می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم که در خدمت‌‌رسانی در بخش پژوهش موفق ظاهر شویم.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد:‌ ما مسیر مشخصی را در سال های گذشته با وجود تمام محدودیت‌ها گذراندیم و امروزه در حال طی کردن مسیر جنبش علمی هستیم که برای سال 97 تا 1400 برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد:‌ برنامه‌ریزی و افق فعلی ما در امر پژوهش تا سال 1404 و است و در این بازه زمانی انتظار داریم که از جمع خواهران فرهیخته طلبه کسانی به‌عنوان نظریه‌پرداز و تولید‌کننده علم دینی تربیت شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حصاری بیان کرد: فعالیت هایی که طلاب حوزه‌های علمیه خواهرن در زمینه‌ پژوهش انجام دادند تا کنون در حد تولید علم دینی نبوده است و حوزه‌های علمیه خواهران باید مسیر جهادی را طی کنند تا به مرحله تولید علم دسترسی پیدا کنیم.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: همه مراحلی که تا کنون در معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران در راستای ارتقای سطح پژوهشی خواهران طلبه طی شده است، به همت همه کارکنان این معاونت بوده است که با تمام وجود زحمات فعالیت‌ها و برنامه های این معاونت را بر عهده گرفته بودند.

وی افزود: فعالیت‌های دوره جدید پژوهش در حوزه‌های علمیه خواهران به صورت گسترده‌تر و در میدان وسیع‌تری دنبال خواهد شد و باید با نقطه نظرات و ایده‌های خوبی که توسط کارشناسان این معاونت داده می‌شود، در پیشبرد اهداف خود مسیر رو به رشدی را طی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حصاری عنوان کرد: حمایت مدیر حوزه علمیه خواهران فرصت بسیار خوبی را فراهم کرده است تا برنامه هایی را که به صورت جداگانه برای اهداف پژوهشی خود در نظام آموزشی دنبال می‌کردیم در دل نظام آموزشی تعریف کنیم.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حصاری پیش از این نیز در سمت معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران فعالیت‌ می‌کرد و با نظر مدیر حوزه‌ علمیه خواهران و شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در سمت خود ابقا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha