پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
امام جمعه اهر

حوزه/ امام جمعه اهر گفت: روستائیان در تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» نقش ویژه‌ ای دارند و مسئولان باید به این مناطق توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد حاجی ‌زاده امام جمعه اهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به نقش تاثیرگذار روستائیان در تحقق شعار سال ابراز داشت: وقتی سخن از حمایت از کالای ایرانی می‌ شود به طور یقین روستائیان در تحقق این شعار نقش ویژه‌ ای دارند در روزهای اخیر نیز شاهد خسارت سرمازدگی باغ ها بودیم که این نیز برای مسئولان شکننده است و باید در جهت جبران این خسارت ها تلاش کنند تا شاهد عملی شدن شعار سال از سوی مدیران باشیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه اهر به لحاظ مستعد کشاورزی و دامداری بودن نیازمند توجه ویژه مسئولان است، ابراز داشت: پرداخت به ‌موقع خسارت باغداران و کشاورزان، خرید تضمینی تولیدات کشاورزی و دامپروری و ثبات قیمت محصولات تولیدی کشاورزی روستایی از جمله مواردی است که دولتمردان برای حمایت از روستائیان باید انجام دهند، چرا که حمایت از روستائیان مقدمه تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی ‌زاده آبادانی روستاها را موجب رونق اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: محرومیت روستاها به دور از شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است به طوری که روستاهای ما باید چنان آباد و توسعه یافته باشند تا بتوان به خود بالید که روستاهای جمهوری اسلامی این گونه است.

وی افزود: روستائیان امروز با مشکلات آبی، کشاورزی و راه های ارتباطی دست و پنجه نرم می کنند که همه اینها با برنامه های مدون قابل حل است.

امام جمعه اهر بر ضرورت اعتقاد به توان داخلی تاکید و خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در کشور نیست که قابل حل نباشد بلکه حل مشکلات برنامه ریزی، صبر و حوصله و همت می خواهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha