سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ نشست واکاوی تحولات فلسطین در رسانه ها

حوزه/ نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با موضوع واکاوی تحولات فلسطین در رسانه ها به همت مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، از سلسله برنامه ها و نشست های الی بیت المقدس ویژه دفاع از آرمان فلسطین، شب گذشته این نشست برگزار شد و فعالان رسانه ای و برخی از اساتید حوزه سواد رسانه ای به بیان دیدگاه ها و نظرات خویش در رابطه با مساله فلسطین در دنیای امروز رسانه ها  پرداختند .

در این مراسم که در سالن جلسات مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سعید ارجمندفر ، عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به حضور بسیار موثر و چشمگیر صهیونیست ها در عرصه سینمای روز دنیا و نیز دیگر عرصه های رسانه ای اظهار داشت: جریان صهیونیسم یک جریان سکولار است، هر چند که رگه های دینی بر اساس یهود تحریف شده نیز در آن وجود دارد.

وی افزود: این جریان با رویکرد خاص سیاسی و تبلیغاتی خود به دنبال آن است که دین یهود را با برداشت های جدید به عنوان افیونی برای آرامش اذهان در دنیا به کار ببرد تا به این وسیله به مقاصد خاص خود در ابعاد اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی دست یابد.

عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب همچنین با بیان این که در عرصه سینما ، صهیونیست ها به دنبال مظلوم نمایی و از سوی مقابل اسلام هراسی و فلسطینی هراسی هستند، گفت: یکی از شعارهای جدی در تفکر صهیونیستی که ما به ازای بیرونی در محصولات رسانه ای و سینمایی شان دارد ، تلاش برای تخریب قدس است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha