سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روحانی طرح هجرت

حوزه/ حجت الاسلام متوسلیان به وضعیت معیشتی طلاب و روحانیون اشاره کرد و گفت: اکثریت روحانیون طرح هجرت شهریه زیر ۵۰۰ هزار تومان دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام متوسلیان، عصر امروز در همایش مبلغین هجرت استان که در مسجد شهدای مصلی نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه نشر معارف فاطمی و دهه مبارک فجر از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: دشمنان به دنبال اجرایی کردن طرح نارضایتی مردم هستند تا بتوانند از این رو اهداف خود را پیش ببرند.

وی وظایف طلاب و روحانیون در دهه فاطمیه و ایام دهه مبارکه فجر را مورد توجه قرار داد و افزود: روحانیون باید تلاش کنند تا معارف اهل بیت(ع) را تبیین و ترویج کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه فارس با بیان اینکه هدف دشمنان از ایجاد توطئه ها دولت نیست بلکه نظام است، تصریح کرد: دشمنان به دنبال برچیده شدن نظام هستند، دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن مقام معظم رهبری است، اما قطعا این پروژه به بار نخواهد نشست، چراکه شرح وظایف مقام معظم رهبری دخالت در امور اجرایی نیست.

وی تاکید کرد: سپاه و صدا و سیما به خوبی در ۱۳ آبان روشنگری کردند اکنون نیز به دنبال مایوس کردن مردم و عدم حضور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

حجت الاسلام متوسلیان به وضعیت معیشتی طلاب اشاره و بیان کرد: اکثریت روحانیون طرح هجرت شهریه زیر ۵۰۰ هزار تومان دریافت می کنند.

وی به طرح مدارس امین اشاره کرد و گفت: طرح نو اول، مدارسی هستند که بعد از تحویل مدرسه از آموزش پرورش یک نماینده به عنوان نماینده حوزه علمیه در مدرسه می فرستیم که در مجموع هفت مدرسه در سطح استان است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ادامه داد: مدرسه امین نوع دوم مدرسه ای است که یک مبلغ از سه تا شش ساعت در روز فعالیت می کند، مبلغین نیز می توانند در این طرح فعالیت و سرکشی کنند درواقع کلاس برگزار کنند چراکه رایزنی ها انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha