جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
انجمن علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای با حزب الله لبنان اعلام همبستگی کرده و اقدام انگلیس را در تروریست خواندن حزب الله رد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای با حزب الله لبنان اعلام همبستگی کرده و اقدام انگلیس را در تروریست خواندن حزب الله رد کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

انجمن علمای یمن اقدام جنایتکارانه دولت انگلیس در تروریست خواندن حزب الله پی گیری کرده است و می گوید: حزب الله یک حزبی است که هر عرب آزاد و هر مسلمان غیرتمند و هر انسانی که از معنی آزادی، شهامت، عزت و کرامت بهره مند است، به آن حزب افتخار می کند.

این  حزب الله است که امت عربی و اسلامی را در موقعیت های بسیاری سربلند کرده و همچنان با سرفرازی در کنار تمامی مسائل امت از جمله مسئله فلسطین ایستاده است.

علمای یمن این اقدام را محکوم و قاطعانه رد می کند و از امت عربی و اسلامی می خواهد که با حزب الله و جنبش های مقاومت اسلامی که با پروژه صهیونیستی، آمریکایی و امپریالیسم جهانی مبارزه می کند، اعلام همبستگی کند.

انجمن علما ضمن دعوت به همبستگی و وحدت بیشتر، تاکید می کند: دولت انگلیس از حامیان استعمار است و این انگلیس، آمریکا و اسرائیل و تمامی کسانی که در ائتلاف با  آن ها هستند، شایسته صفت تروریسم هستند.

از خداوند متعال می خواهیم که حیله دشمنان را باطل و توطئه های آنان را خنثی گرداند و وحدت و یاری مسلمانان آنان را رقم بزند.

انجمن علمای یمن

2/3/ 2019

11 اسفند 1397

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha