سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خانواده ها و مربیان تربیتی در کشف صدای خوش نوجوانان برای هدایت برنامه های دینی و معنوی تلاش کنند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در مراسم افتتاح دومین دوره مسابقات مکبّری ستاد نماز جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه یکی از رسالت های مربیان تربیتی کشف و رشد استعدادهای دانش آموزان است، گفت: خانواده ها و مربیان تربیتی در کشف صدای خوش نوجوانان برای هدایت برنامه های دینی و معنوی تلاش کنند .

وی با بیان اینکه قرائت قرآن، اذان و اقامه از جلوه های صدای خوش است، بیان داشت: داشتن صدای رسا و دلنشین از ویژگی های مکبر است .

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه داشتن اخلاص از دیگر ویژگی های فرد مکبّر است، خاطر نشان کرد: داشتن آشنایی کامل به اذان و اقامه و مفاهیم و معانی آن از دیگر ویژگی هایی است که مکبران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند .

 رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان اظهار داشت: مرحله نخست مسابقه امروز مهرماه گذشته برگزار و 25 نفر از دانش آموزان انتخاب شدند و در 25 هفته نماز جمعه رسالت مکبری خود را انجام دادند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با اشاره به شرکت 155 نفر از دانش آموزان در مرحله دوم مسابقات مکبری، گفت:25 تا 30 نفر از این تعداد مکبر پس از برگزیده شدن نهایی در 6 ماهه نخست امسال در نماز جمعه خرم آباد به رسالت مکبری خواهند پرداخت .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha