شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
بیگی

حوزه/ حجت الاسلام بیگی در جلسه طرح غنی سازی اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» در آذربایجان غربی، گفت: باید در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به شعار اخلاق ، معنویت و نشاط توجه ویژه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام اباذر بیگی امروز در جلسه طرح سراسری غنی سازی اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» که با حضور مدیران و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد ارومیه برگزار شد اظهار داشت: امروز دشمن از تمام امکانات خود برای از بین بردن سبک زندگی دینی استفاده می‌کند و عده‌ای در داخل به جای معرفی الگوهای دینی و مذهبی به بیان نظریات غربی‌ که اساس آن بر از بین رفتن خانواده است، روی می‌آورند.

وی، وظیفه مدیران کانون‌های مساجد را در ترویج سبک زندگی دینی بسیار خطیر خواند و گفت: مدیران کانون‌های مساجد باید زندگی نامه علما و شهدا را برای مردم تبیین کرده و زندگی حضرت زهرا ( س) و علی (ع) را به عنوان یک زندگی نمونه اسلامی به مردم معرفی کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری آذربایجان غربی بیان داشت: باید در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به شعار اخلاق ، معنویت و نشاط توجه ویژه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: بیان وجود مشکلات در جامعه دردی را دوا نخواهد کرد، بلکه یافتن راهکاری برای از بین بردن آن مشکل مهم است که مدیران کانون‌ها باید به دنبال از حل مشکلات باشند.

حجت الاسلام بیگی افزود: مهم‌ترین وظیفه مدیران کانون‌ها در این شرایط حساس که دشمن به دنبال خالی کردن جامعه از محتوای دینی است، جذب جوانان به مسجد و برنامه‌ریزی جهت حفظ آن‌ها در مساجد با برنامه‌های مناسب و جذاب است.

در این جلسه مدیران کانون‌ها راهکارهای ایجاد نشاط در جوانان و جذب آن‌ها به مساجد و همچنین راه‌های ایجاد اشتغال برای اعضای کانون را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha