سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سلیمانی دبیر عکس حوزه

دبیر سومین جشنواره عکس حوزه با اشاره به این‌که 420 عکاس از سراسر ایران در این جشنواره شرکت کردند، گفت: 3 هزار و 311 قطعه عکس در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس و بخش ویژه، به جشنواره ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابراهیم سلیمانی، امروز در سومین دوره جشنواره ملی عکس حوزه با ارائه گزارش از این جشنواره، گفت: جشنواره عکس حوزه، رویدادی فرهنگی، هنری و پژوهشی است که هر دو سال یکبار در قالب جشنواره عکس و با هدف ترغیب هنرمندان عکاس برای پرداختن به موضوع حوزه و روحانیت برگزار می‌گردد.

وی با بیان این‌که مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی در راستای رسالت خاص خود برای ثبت و ارائه تاریخ مصور روحانیت متهعد، سومین دو سالانه عکس حوزه را با مشارکت هنرمندان ایران اسلامی برگزار کرد، ابراز داشت: در این دوره، عکاسان استان‌های مرزی کشور استقبال خوبی از جشنواره داشتند و این مسئله نشان دهنده حضور فعال روحانیت در مناطق محروم است.

دبیر سومین جشنواره عکس حوزه با اشاره به این‌که 420 هنرمند عکاس از سراسر ایران اسلامی در این جشنواره شرکت کردند، گفت: 3 هزار و 311  قطعه عکس در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس و بخش ویژه، به جشنواره ارسال شد.

سلیمانی با بیان این‌که در مجموع 336 هنرمند آقا و 84 هنرمند خانم در سومین جشنواره ملی عکس حوزه مشارکت کردند، ابراز داشت: آثار منتخب و راه یافته به نمایشگاه و کتاب، 150 اثر از 65 هنرمند است.

وی در پایان با بیان این‌که از حائزین رتبه‌های اول تا سوم تجلیل به عمل می‌آید، گفت: از رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و مسئولان فرهنگی کشوری و استانی برای برگزاری جشنواره ملی عکس حوزه تشکر می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha