شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 862655
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
اسماعیل پور اوقاف بوشهر

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از افتتاح نمایشگاه «شمیم حسینی» در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به همت اداره کل اوقاف استان و سازمان تبلیغات اسلامی استان نمایشگاه شمیم حسینی در محل مرکز فعالیتهای فرهنگی و قرآنی عباس بن علی(ع) شهر بوشهر با حضور مدیران کل اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی و صداوسیمای مرکز بوشهر افتتاح شد.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح شمیم حسینی برای اولین‌ بار اظهارکرد: امسال طرح شمیم حسینی به‌عنوان طرح جدید سازمان اوقاف به صورت ملی در سراسر کشور با ۳ سرفصل روضه‌خوانی، اطعام و تعزیه‌داری موقوفاتی که قید مکان ندارند برگزار می‌شود که در دو آستان متبرک استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در قالب نمایشگاه‌های عرضه اقلام مورد نیاز هیات خواهد بود تصریح کرد: نمایشگاه «طرح شمیم حسینی» با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به منظور ارائه خدمات مورد نیاز هیات‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها و با هدف اجرای نیات واقفین خیراندیش ومحصولات فرهنگی و برپا خواهد بود.

حجت الاسلام اسماعیل پور اضافه کرد: هیات‌های مذهبی فعال که توسط سازمان تبلیغات استان بوشهر به اداره کل اوقاف و امورخیریه معرفی می‌شوند با شرکت در این طرح می‌توانند علاوه بر دریافت بن خرید ارزاق، از تخفیفات ویژه خرید اقلام مورد نیاز هیات‌ها در نمایشگاه نیز بهره‌مند شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اضافه کرد: این نمایشگاه تا سه شنبه۱۲ شهریورماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ آماده خدمت رسانی به هیات مذهبی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha