جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
مدرسه علمیه قروه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه دوم ماه محرم یکی از برنامه های مدرسه امام صادق (ع) بود که با استقبال خوب طلاب روبرو گردید.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه از ابتدای ماه محرم برنامه های فرهنگی متنوعی برای طلاب برگزار کرده است و کماکان این برنامه ها در حال برگزاری است و ان شاء الله تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه دوم ماه محرم یکی از برنامه های مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه بود که با استقبال خوب طلاب روبرو گردید.

وی اضافه کرد: همچنین در دهه دوم ماه محرم مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در محل مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه با حضور طلاب و برخی از روحانیون و سخنرانان استانی و کشوری برگزار گردید.

حجت الاسلام رضایی در ادامه سخنان خود گفت: مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه در همه مراسم ها و اعیاد مذهبی برنامه های بسیاری برای طلاب برگزار می کند که این امر می تواند در ایجاد روحیه معنوی و دینی در طلاب  نقش موثری داشته باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه ادامه داد: امسال هم در دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی شاهد حضور اساتید، معاونین و طلاب مدرسه علمیه قروه در این عزاداری ها بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha