شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
آغاز امامت امام عصر

حوزه/ مسئول بنیاد مهدی موعود(عج) استان فارس با بیان اینکه باید هر آنچه پیرامون امام عصر(عج) آموخته ایم منقل کنیم، گفت: هر شخصی موظف است با زبان، قلم، فکر و عمل خود اسلام را یاری کند و وعده خداوند برای چنین کسانی ثابت قدم بودن به معنای فراموش نکردن خداوند است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، در مراسم جشن آغاز امامت امام زمان (عج) که در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد، حضور مردم در این مراسم معنوی را نشان از عشق و ارادت آن‌ها به امام زمان (عج) دانست و اظهار داشت: برکات شرکت در چنین برنامه هایی، به مومنان می‌رسد.

وی وظایف مومنین در زمان انتظار فرج را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: نباید به دنبال دیدن امام زمان(عج) باشیم بلکه باید به دنبال دیدن کارهای خود توسط امام زمان(عج) باشیم.

مسئول بنیاد مهدی موعود(عج) استان فارس با بیان اینکه باید برای نشر ارزش های دین تلاش کرد، بیان داشت: هر قدم که در این رابطه برداشته شود ثواب و پاداشی بس بزرگ از طرف خدا دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق با تاکید بر اینکه امروز آغاز هزار و ۱۸۱ سال امامت امام زمان(عج) است، عنوان کرد: پاداش‌های الهی متناسب با تلاش ما در توسعه دین است و هر شخص موظف است که با زبان، فکر و عمل خود اسلام را یاری کند.

وی به آیه ای از قرآن کریم که خداوند در آن می فرماید من را یاری کنید تا شما را یاری کنم اشاره و خاطرنشان کرد: مدد رسانی به خداوند به این معنی نیست که خداوند منتظر کمک شما است و خداوند نیازی به یاری شما ندارد بلکه منظور یاری رساندن دین و اولیا خداوند است.

مسئول بنیاد مهدی موعود(عج) استان فارس در ادامه به ویژگی های انسان منتظر اشاره و بیان کرد: منتظر واقعی منفعل نیست بلکه فعال و همیشه در صحنه است.

وی با بیان اینکه انسان مومن کسی است که در نشر ارزش های دین به اندازه و امکانات خود تلاش می کند، تاکید کرد: همه در قبال چیزی که خداوند به ما داده است باید پاسخگو باشیم و امروز ما نسبت به آنچه باید در جهت نشر الهی تلاش کنیم باید در مقابل خداوند پاسخ آماده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق عنوان کرد: باید هر آنچه پیرامون امام عصر(عج) آموخته ایم منقل کنیم، همچنین باید به آموخته های خود پیرامون دین نیز اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه وظیفه یاری اسلام را دارند، خاطرنشان کرد: هر شخصی موظف است با زبان، قلم، فکر و عمل خود اسلام را یاری کند و وعده خداوند برای چنین کسانی ثابت قدم بودن به معنای فراموش نکردن خداوند است.

مسئول بنیاد مهدی موعود(عج) استان فارس در پایان با بیان اینکه باید در برابر دشمنان قوی باشیم، بیان داشت: اینکه اکنون دشمنان با ما مخالف هستند جای تعجب نیست اما اگر روزی آمریکا و اسرائیل از ما تعریف و تمجید کرد آن موقع باید تعجب کنیم که کجای کار مشکل دارد که این دشمنان دین، خدا و امام زمان (عج) با ما مشکل ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha