پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
اسماعیل تدینی - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام تدینی گفت: امامزاده‌ها و بقاع متبرکه در سطح استان ظرفیت عظیمی برای ترویج ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی، در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، به میزبانی دفتر وی، اظهار داشت: استان سمنان یکی از استان‌های پر افتخار در دوران دفاع مقدس است که از نظر تعداد شهدا و شاخص‌های ایثارگری جزو رتبه‌های اول کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز ما مدیون حماسه‌سازان دیروز است که ارزش‌های انقلاب اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم راه، منش و فرهنگ جوانان دیروز جامعه را به شیوه‌های تاثیرگذار به جوانان امروز جامعه انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه موقوفات در مسیر تعالی دین قرار دارد، افزود: سازمان اوقاف با نهاد های انقلابی هم خانواده است و واقفین با وقف مال خود و شهدا با جانشان برای اسلام فداکاری کردند.

حجت الاسلام تدینی با بیان اینکه باید جلسات فرهنگی در مجموعه اوقاف تقویت شود، خاطرنشان کرد: امامزاده‌ها و بقاع متبرکه در سطح استان ظرفیت عظیمی برای ترویج ارزش های انقلاب و دفاع مقدس محسوب می شود.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات ویژه شهدای استان این است که قریب به‌ اتفاق این شهدای گران‌قدر در میدان‌های رزم و جنگ رو در رو با دشمن به شهادت رسیدند، گفت: این سازمان با مشارکت اداره‎کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس در بقاع متبرکه، مساجد و یادمان‎های شهدای گمنام برنامه‎های فرهنگی را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی و عملیاتی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha