شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سامانه

حوزه/ شهروندان می‌توانند مشکلات به وجود آمده در خصوص آبگرفتگی منازل و معابر را با همکاران ما در سامانه ۱۳۷ در میان گذاشته تا به سرعت اقدامات لازم در خصوص خدمات‌رسانی و رفع آن صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی کلانترزاده با درخواست از شهروندان برای ثبت مشکلات خود در خصوص آبگرفتگی منازل و معابر در سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: نیروهای سامانه ارتباطات مردمی شهرداری به صورت شبانه‌روزی آماده ثبت درخواست‌های شهروندان و پیگیری مشکلات مردم هستند.ومدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قمی افزود:شهروندان می‌توانند مشکلات به وجود آمده درخصوص آبگرفتگی منازل و معابر را با همکاران ما در این سامانه در میان گذاشته تا به سرعت اقدامات لازم در خصوص خدمات‌رسانی و رفع آن صورت پذیرد.

کلانترزاده با تاکید براینکه ۶۰۰ تماس مردمی در خصوص آب گرفتگی معابر و منازل از ظهر امروز در این سامانه ثبت شده است گفت: تمام این درخواست‌ها دسته‌بندی و به مناطق مربوطه جهت پیگیری و رفع سریع مشکل ارجاع شده است.

 با اعلام آماده‌باش همه‌جانبه تیم مدیریت شهری برای جلوگیری از بروز بحران در روند بارش شدید باران در شهر تصریح کرد: شهردار و مدیران شهری در میدان بوده و با بازدید از سطح شهر، جلوگیری از بروز هر بحران احتمالی را در دستور کار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha