دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
خانم امیدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: در صددیم تا با برنامه‌ریزی مسنجم و دقیق و ارائه طرحی نو، اندیشه‌ها و کتب دکتر شهید مطهری را در جامعه و در حوزه‌ها رواج دهیم و بتوانیم این طرح را به صورت پایلوت در کل کشور برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، خانم ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و  روز معلم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به زیبایی در مورد شهید مطهری فرمودند که فراورده‌های فکری شهید مطهری از دو جهت قابل ستودن است، یکی کمیت و دیگری کیفیت.

وی با تشریح ویژگی‌های فکری شهید مطهری، بیان کرد: زمانی که از طلاب کشورهای دیگر که در جامعه المصطفی حضور دارند، چرایی مسلمان شدن آنها را جویا شدیم، بسیاری از آنها علت را کتب و اسناد شهید مطهری عنوان کردند.

امیدی افزود: یک نفر از آن طرف دنیا به خاطر کتب ایشان به ایران می‌آید و مسلمان می‌شود، اما ما خودمان متأسفانه خیلی توجه ویژه‌ای به این موضوعات نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه سیر مطالعات آثار شهید مطهری در حوزه وجود داشته و دارد، اما بازتاب و کیفیت چندانی نداشته، مطرح کرد: در صددیم تا با برنامه‌ریزی مسنجم و دقیق و با ارائه طرحی نو، اندیشه‌ها و کتب دکتر شهید مطهری را در جامعه و در حوزه‌ها رواج دهیم و بتوانیم این طرح را به صورت پایلوت در کل کشور برگزار کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha