شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
مدرسه مجازی

حوزه/ مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه در خصوص برخی اختلالات صورت گرفته در سیستم‌های خدمات آموزشی و دیگر سامانه‌های حوزه‌های علمیه اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه در خصوص برخی اختلالات صورت گرفته در سیستم‌های خدمات آموزشی و دیگر سامانه‌های حوزه‌های علمیه اطلاعیه صادر کرد.

در اطلاعیه ارسالی به خبرگزاری حوزه آمده است:
مرکز فناوری اطلاعات طی روال سالهای گذشته برخی از تغییرات زیر ساختی خود را به هفته اول تعطیلات موکول کرده است. بر این اساس ممکن است طی هفته جاری برخی از سامانه‌های حوزه برای ساعاتی از شبانه روز، از دسترس خارج شود.
لازم به ذکر است از برخی اخبار پیشین چنین برداشت شده بود که کلیه سامانه‌ها در طول این هفته قطع خواهند بود که بدینوسیله اصلاح می‌گردد.

سامانه پیشخوان به عنوان سامانه اصلی محل مراجعه طلاب از ظهر روز شنبه از دسترس خارج شده و با توجه به تلاش کارشناسان فناوری در ساعت ۲۱:۰۰ روز شنبه سامانه پیشخوان مجددا در دسترس طلاب قرار گرفته و قابل بهره‌برداری است.

البته با توجه به تغییرات زیرساختی و نرم‌افزاری ضروری که در حال اجرا است،  احتمالا کماکان برخی از بخش‌های پیشخوان با اختلال همراه باشد که آن نیز به لطف خدای متعال و با همت خادمان حوزه‌های علمیه در بخش فناوری اطلاعات، در ساعت آتی رفع خواهد شد.

همچنین به اطلاع خوانندگان گرامی می‌رساند که بارگذاری و اعلام نمرات طلاب بعد از تایید نهایی معاونت محترم آموزش در اولین فرصت و طی هفته‌ی جاری انجام شده و نتایج در دسترس کاربران محترم قرار خواهد گرفت.
ضمن پوزش مجدد از اختلال پیش آمده امیدواریم در سایه تغییرات جدی و بنیادین در حال اجرا به زودی اخبار خوشی از خدمات نوین سرویس‌ها و سامانه‌های حوزوی را به اطلاع اساتید معزز و طلاب محترم برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    سلام این چه بد برنامه ای هست تمام نمرات طلاب کم شده اکثر سوالات پریده چرا کسی جوابگو نیست