یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی احتشام

حوزه/ امام جمعه موقت کاشان در پیامی از مقام معظم رهبری به دلیل انتصاب آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان با صدور پیامی از رهبر معظم انقلاب به دلیل انتصاب آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان قدردانی کرد.

در پیام امام جمعه موقت کاشان آمده است:

«وَ نُرِیدُ أن نَمنَّ عَلَی الذینَ اسْتُضعِفوا فی الأرْضِ و نَجْعَلَهُم أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الوَارِثِین»

خدای متعال را شاکریم که از ثمرات ترکیب جمهوریت و اسلام در نظام مردم سالاری دینی، انتقال مدیریت تکلیف محور است.

نه سابق بر قدیم، عبوس است و نه لاحق بر جدید، فخور.

آنکه برنده اصلی جابجایی مسئولیت در جمهوری اسلامی است، ملّت عزیز و سرافرازی است که چلّه اول انقلاب را با پشتیبانی از امام راحل عظیم الشّأن(قدّس سرّه) و ولایت فقیه، ابرقدرتی مقاومت اسلامی منطقه را رقم زد؛ و در چلّه دوّم انقلاب به فرموده امام عظیم الشّأن انقلاب اسلامی، در بیانیه گام دوم، ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی -ارواحنا فداه- را نزدیک و نزدیکتر خواهد کرد.

از الطاف کریمانه رهبری عزیز(دامَ ظلّهُ العالی) که در اکثر پیام انتصاب نماینده معزّز و محترمشان، بر نقش مردم انقلابی و متدین دارالمؤمنین کاشان تأکید مبذول داشته اند،صمیمانه قدردان و سپاسگزاریم.

برای امام جمعه فقید، عالم خدوم، نماینده معظم امامین انقلاب، آیت الله یثربی(طاب ثراه) رحمت و رضوان طلب کرده؛ به عالم مجاهد و مهاجر آیت الله نمازی(دامت توفیقاته) به پاس سالیان متمادی ایثار و خدمت به نظام اسلامی و منطقه کاشان مراتب امتنان و تشکر خود را تقدیم داشته؛ و برای نماینده مکرّم ولی فقیه و امام جمعه محترم، آیت الله سلیمانی(زید عزّه الشَّریف) دوام توفیق و بقاء خدمت به آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر مکتب شهید سلیمانی در راستای تحقق بیانیه گام دوّم مقام معظّم رهبری(اطال الله عمرَه الشَّریف) را خواستاریم.

بدیهی است، اقشار مختلف دیار ایمان و ولایت همچون سایر صحنه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، در جهت حمایت و یاری سفیر ولایت از هیچ خدمتی دریغ نداشته و هیچ کوتاهی روا نخواهند داشت. ان‌شاءالله.

 علی احتشام (کاشانی)

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha