دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
شمس پیام تسلیت

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شمس، درگذشت استاد حوزه علمیه یزد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، درگذشت استاد حوزه علمیه یزد را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و اله و سلم:

مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ ، و هُوَ نَجمٌ طـمِسَ ، و مَوتُ قَبیلَةٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ .

رحلت جانگذار عالم جلیل القدر، استاد اخلاق، مفسر قرآن، حضرت آیت الله سید کاظم سادات اخوی(خرمشاهی) رضوان الله تعالی علیه، موجب تأثر و تأسف گردید.

ایشان از چهره های برجسته و  حوزه علمیه یزد بود که سالیان سال ضمن تدریس تفسیر، فقه و اصول، به تربیت شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام پرداخت. تواضع و مردم داری ایشان زبان زد خاص و عام بود.

وی سالیان متمادی در مجالس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، با بیان شیوای خود معارف اسلام و اهل بیت علیهم صلوات الله، را نشر دادد و سرانجام این شاگرد مکتب امام باقر و امام صادق علیهماالسلام، در روز تولد پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و امام صادق علیه السلام، به دیدار معبود شتافت و دار فانی را وداع گفت.

اینجانب رحلت این عالم ربانی را به ساحت مولا و آقایمان امام زمان ارواحناه فداه، نماینده ولی فقیه در استان، شاگردان و مردم متدین دارالعباده به ویژه به بیت معظم له، تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای خانواده ایشان صبر و اجر را مسألت دارم.

اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا

اللهم احشره مع محمد و اهل بیته

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha