چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حاجبی

حوزه / امام جمعه قلعه قاضی در بازدید از دفتر خبرگزاری حوزه در استان هرمزگان، گفت: خبرگزاری حوزه صدای طلاب و اساتید باشد و اگر طلبه ای در یک شهرستان انتقاد منصفانه ای دارد، به آن پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، صبح امروز حجت‌الاسلام حاجبی با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه استان هرمزگان گفت: خبرگزاری حوزه صدای طلاب و اساتید باشد و اگر طلبه ای در یک شهرستان انتقاد منصفانه ای دارد، به آن پرداخته شود.

امام جمعه قلعه قاضی خاطرنشان کرد: وجود خبرگزاری حوزه یک ضرورت است؛ بسیاری از اخبار حوزه و کارهای بزرگی که مدیران، اساتید و طلاب در حال انجام آن هستند توسط دیگر رسانه ها به شکل صحیح و گسترده در سطح جامعه منعکس نمی شود که نقص بسیار بزرگی بود، اما با تأسیس خبرگزاری حوزه به خوبی این خلاء جبران شده است و امروز مردم و مسؤلین نهادهای حوزوی می توانند با خیالی آسوده اخبار دست اول حوزه علمیه را به صورت مستقیم از خبرگزاری حوزه دریافت کنند.

وی ادامه داد: خبرگزاری حوزه با توجه به ظرفیت بالای رسانه ای می‌توانند در عرصه مطالبه گری ورود جدی تر داشته باشد تا مردم نمود این حرکت را مشاهده کنند و مطلع شوند دغدغه اساتید حوزه علمیه مسائل و مشکلات مردم است.

حجت‌الاسلام داریوش حسن زاده نیز ضمن بیان دغدغه های اصلی خبرگزاری حوزه در زمینه عدالت خواهی و مطالبه گری، گفت : طبق برنامه ریزی های انجام شده به زودی شاهد شکل‌گیری میزگردهای تخصصی و برنامه های مطالبه گری از مسؤلین توسط طلاب و روحانیون خواهیم بود که با محوریت خبرگزاری حوزه در هرمزگان انجام خواهد شد.

سرپرست دفتر خبرگزاری حوزه در استان هرمزگان افزود: خبرگزاری حوزه رسانه و گوش شنوای تمامی طلاب و روحانیون و نهادهای حوزوی است و قطعا انتقادات سازنده و منصفانه طلاب و اساتید را به درستی پوشش خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha