چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت‌الاسلام مهدی طاهری
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شناسایی پنجاه محله در گام نخست طرح «محله مقاوم» گفت: نشاط و سلامت، ایجاد اشتغال و تأسیس مراکز نیکوکاری و قرض الحسنه و ایجاد معنویت از مهم‌ترین مسائل محله مقاوم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهدی طاهری در نشست مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خداوند دوست دارد رزاقیتش از طریق انسان مؤمن جریان پیدا کند و درعالم، رزق از طریق ولی خدا جریان یافته و به همان میزان خوب است که انسان مؤمن سبب رزق الهی باشد.

وی با بیان اینکه پنجاه محله درگام نخست طرح محله مقاوم شناسایی شد، افزود: در رأس این محله باید یک انسان باتقوا با قدرت مدیریت اجتماعی و جریان‌ساز قرار گیرد که اول بفهمد و بعد اقامه کند تا برای اهالی آن محله آرامش ایجاد کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره شناسایی محله‌ها و مناطق بالقوه‌ دارای ظرفیت ارتقاء بیان کرد: باتوجه به اینکه نیمی از جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند، در هرمحله در کنار هر آقا یک خانم مدیریت محله مقاوم را برعهده دارند.

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: در محله مقاوم ترویج گفتمان انقلاب اسلامی که همان اسلام ناب با نگاه امام خمینی(ره) است، اولویت سازمان بوده و در قاعده کلی این طرح باید انتظار خدمت به افتخار خدمت تبدیل شود.

وی با بیان اینکه نخستین مسأله در محله مقاوم، ارتقاء معرفت دینی است، تصریح کرد: نشاط و سلامت، ایجاد اشتغال و تأسیس مراکز نیکوکاری و قرض الحسنه و ایجاد معنویت از مهم‌ترین مسائل محله مقاوم می‌باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر اینکه فضای مجازی بر تبلیغ اجتماعی دین و رفتار اجتماعی اثرگذار است، ادامه داد: باید به نقاط اثرگذار برای تحریک و تهییج اجتماعی توجه ویژه شود.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه کار ما از سنخ اقامه است و باید در این زمینه مهیا، توانمد و قوی شویم، گفت: برای راهبری تولیدات جریان انقلاب اسلامی در استان باید یک کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی در حوزه رسانه تشکیل شود.

طاهری در پایان با تأکید بر پیوند رسانه و هنر و اهمیت تولیدات هنرمندانه اضافه کرد: رویکرد ما حمایت از تولیدات دینی است و باید با ایجاد مرجعیت در تولید محتوا، در فضای مجازی اثرگذار بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha