سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
تصاویر / سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری

حوزه/ استاد سابق دانشگاه هاروارد گفت: من از مسئولین جمهوری اسلامی و کسانی که رهرو امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند درخواست می کنم که ستمگران را تعقیب کنند و یکی از راه های این امر، اعطای پناهندگی سیاسی به مستضعفینی که تحت ستم آمریکا قرار گرفته اند، است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اسکات جان ویتکوویچ عصر امروز در سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در سالن همایش های پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، عنوان کرد: من استاد سابق دانشگاه هاروارد هستم که به مدت هفت سال به دلیل اعتقاداتم در این کشور زندانی بودم.

وی افزود: از آنجا که آمریکا مانند رژیم صهیونیستی زیرساخت های خود را بر اساس از بین بردن مردم بومی بنا نهاده است، این دولت به بقیه کارهای زشت خود ادامه خواهد داد و این شر دامن خود حکومت آمریکا را خواهد گرفت.

استاد سابق دانشگاه هاروارد آمریکا گفت: باید ما با امنیت خود پیگیری کنیم که آینده جمهوری اسلامی حفظ شود، سازمان های بین المللی در جنایت های آمریکا نقش حمایت گری داشتند.

ویتکوویچ ادامه داد: من از مسئولین جمهوری اسلامی و کسانی که رهرو امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند درخواست می کنم که ستمگران را تعقیب کنند و یکی از راه های این امر، اعطای پناهندگی سیاسی به مستضعفینی که تحت ستم آمریکا قرار گرفته اند است.

وی مطرح کرد: اگر از ظرفیت نخبگان آمریکا ستیز در ایران استفاده شود، افول آمریکا سریع تر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha