جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه/ زمان ثبت نام پذیرش دانشجو از میان برادران و خواهران طلبه از طریق آزمون اختصاصی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری طلاب دانشگاه قرآن و حدیث تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، زمان ثبت نام پذیرش دانشجو از میان برادران و خواهران طلبه از طریق آزمون اختصاصی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری طلاب تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اعلام این خبر گفت: دانشگاه  قرآن و حدیث علاوه بر جذب دانشجو از طریق کنکور ارشد و دکتری سازمان سنجش، به طور خاص از میان برادران و خواهران طلبه در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.

حجت الاسلام احمد غلامعلی عنوان کرد: این دانشگاه براساس مجوز صادره از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از میان طلاب برادر و خواهر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشجو جذب خواهد کرد.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه افزود: شیوه آموزش و تحصیل در مقطع دکتری حضوری و در دو عنوان کد رشته، علوم قرآن و حدیث و علوم و معارف نهج البلاغه می‌باشد.

حجت الاسلام غلامعلی در ادامه با بیان اینکه شیوه تحصیل در مقطع ارشد به صورت حضوری و مجازی (آموزش الکترونیکی) و در ۱۷ کد رشته محل می‌باشد در خصوص عناوین رشته و گرایش‌ها اضافه کرد: رشته‌های کارشناسی ارشد این نوع پذیرش عبارتند از: علوم قرآن و حدیث، علوم و معارف قرآن گرایش تفسیر اجتماعی، علوم حدیث در گرایش های نهج البلاغه، کلام و عقاید اسلامی و تفسیر اثری، فقه و مبانی حقوق اسلامی و روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا.

معاون آموزشی و پژوهش دانشگاه قرآن و حدیث ادامه داد: مهلت ثبت نام تا ۲۰ مردادماه تمدید شده است و علاقه‌مندان برای ثبت نام بایستی به سایت دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی qhu.ac.ir  مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

حجت الاسلام غلامعلی خاطرنشان کرد: شهریه در این دانشگاه براساس ضوابط وزارت علوم و مصوبه هیات امنا می‌باشد و تسهیلات ویژه تخفیف در شهریه برای طلاب در نظر گرفته شده است و همه دانشجویان می توانند از وام قرض الحسنه صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم نیز بهره‌مند شوند.

وی در پایان اظهار کرد: آزمون مذکور در روز جمعه ۵شهریور ۱۴۰۰ همزمان در تهران، قم ، مشهد، اصفهان و سایر شهرها در صورت به حد نصاب رسیدن داوطلبین برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha