یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان

حوزه /مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: حوزه علمیه قزوین در هفته ای که گذشت عالم جلیل القدر و محقق اندیشمند حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی را از دست داد که عمری در جهت ترویج معارف ناب اسلامی و تربیت شاگردان و اداره مدارس علمیه گذراند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، ظهر امروز  در جلسه مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان گفت: حوزه علمیه قزوین در هفته ای که گذشت عالم جلیل القدر و محقق اندیشمند حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی را از دست داد که عمری در جهت ترویج معارف ناب اسلامی و تربیت شاگردان و اداره مدارس علمیه گذراند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: مرحوم ابراهیمی حق بزرگی بر حوزه علمیه قزوین دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه علما، اظهار کرد: مرحوم آیت الله موسوی شالی به احیای مدارس علمیه در استان همت گمارد و در این راه با سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی روبرو شد و این مجاهدت‌ها فراموش‌نشدنی است.

حجت الاسلام علی بخشی در پایان گفت: مدرسه علمیه شهرستان تاکستان در حال حاضر دارای کتابخانه بسیار غنی با ۱۸ هزار جلد کتاب است، ولی مشکلاتی برای حضور طلاب از نظر سرمایشی و گرمایی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.

مرحوم ابراهیمی حق بزرگی بر حوزه علمیه قزوین دارد

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha