یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی گفت: دشمن مترصد فرصتی است تا جایگاه روحانیت و حوزه‌های علمیه را میان مردم تضعیف کند؛ به همین دلیل لازم و ضروری است که حوزه‌های علمیه با تأکید بر تقویت جنبه علمی، به سایر بخش‌ها نیز توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، امام جمعه اندیمشک، در آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، ضمن تقدیر از حضور مسئولان، با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی و خدمات‌رسانی، نقش‌آفرینی کنند، گفت: دشمن مترصد فرصتی است تا جایگاه روحانیت و حوزه‌های علمیه را میان مردم تضعیف کند؛ به همین دلیل لازم و ضروری است که حوزه‌های علمیه با تأکید بر تقویت جنبه علمی، به سایر بخش‌ها نیز توجه جدی داشته باشند.

وی، مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) را مایه افتخار شهرستان دانست و اظهارداشت: این مدرسه همچون ستاره‌ای در آسمان علم و فقاهت بوده که در این مدت خدمات اجتماعی بسیار زیادی به‌خصوص در مناطق محروم انجام داده است.

امام جمعه اندیمشک، از مجموعه تلاش‌های مدیر سابق مدرسه علمیه تقدیر کرد و گفت: محوریت تحولات صورت گرفته در سطح مدرسه علمیه با حجت‌الاسلام آذرافروز بوده و در این راستا باید از وی تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام موسوی، در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج)، بیان کرد: امیدوارم که حجت‌الاسلام قنواتی به امتداد مسیر موفقیت مدرسه در عرصه‌های مختلف علمی و تربیتی کمک کرده و بیش‌ازپیش شاهد افتخارات بیشتری از سوی طلاب این مدرسه در سطح استان باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha