سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حجت الاسلام آذر افروز

حوزه/ حجت‌الاسلام آذرافروز، به ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد ۶ ساله مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک پرداخت و گفت: هم‌اکنون طراز «علمی- تربیتی» و «جهادی- تبلیغی» مدرسه به حدی رسیده که جزء مدارس علمیه برتر در استان و حتی سطح کشور رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام حسن آذرافروز، در آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول ۶ سال مدیریت خود در این مدرسه علمیه پرداخت و اظهارداشت: در طول مدت ۶ ساله، اقداماتی از جمله تقویت زیرساخت آموزشی – تربیتی  و همچنین افزایش خوابگاه‌های طلاب به میزان ۲.۵ برابر صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در این دوران ۶ ساله، برنامه دقیقی برای مسائل «علمی-آموزشی» و «تربیتی-فرهنگی و مهارتی» تدوین و اجرایی شد که نتیجه آن افزایش معدل طلاب در این سال‌ها بود؛ به‌گونه‌ای که در سال نخست مدیریت بنده، معدل سال مدرسه علمیه ۱۴ بود اما در سه سال پایانی به عدد ۱۸.۵ رسید.

حجت‌الاسلام آذرافروز، تصریح کرد: هم‌اکنون طراز «علمی- تربیتی» و «جهادی- تبلیغی» مدرسه به حدی رسیده که جزء مدارس علمیه برتر در استان و حتی سطح کشور رسیده است.

مدیر سابق مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک، با بیان اینکه طلاب جهادی مدرسه علمیه، در انجام خدمات عام‌المنفعه، اقدامات بی‌نظیری انجام داده‌اند، گفت: طلاب این مدرسه علمیه چه در بحران سیل خوزستان و چه در جنگ با کرونا، نقش‌آفرینی کرده و خدمات بی‌شماری را به مردم شهرستان ارائه کردند که یکی از آن‌ها، راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی بود.

وی، در پایان ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام قنواتی، به جهت قبول مسئولیت، اظهارداشت: از اینکه حجت‌الاسلام قنواتی این مسئولیت خطیر و دشوار را عهده‌دار شده، سپاسگزار بوده و امید است در پیشبرد اهداف و چشم‌انداز مدرسه موفق باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha