شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره ضرورت وحدت جهان اسلام، گفت: جمهوری آذربایجان سرزمینش را در اختیار دشمن شماره یک جهان اسلام قرار داده که نتیجه این بی خردی ها زایش همین پدیده تروریسم است.

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم جهان اسلام موضوع وحدت است، موضوعی که ضعف آن باعث شده اکثر کشورهای مسلمان با پدیده ای بنام تروریسم رو در رو باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آخرین نمونه از فعالیت تروریست ها برای برهم زدن وحدت برادران دینی، انفجار تروریستی در مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان بود که متاسفانه در این حادثه ضدبشری بسیاری از نمازگزاران به شهادت رسیدند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که تفکرات تجزیه طلبانه در جهان اسلام ریشه بزند، بیان کرد: در سال های اخیر تلاش های دشمنان به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی در کشورهای اسلامی بسیار افزایش یافته است، برخی کشورهای مسلمان از روی بی بصیرتی دست دوستی به سوی این رژیم کودک کش دراز کرده اند و برخی دیگر از آنها مانند جمهوری آذربایجان سرزمینش را در اختیار دشمن شماره یک جهان اسلام قرار داده که نتیجه این بی خردی ها زایش همین پدیده تروریسم است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حادثه مسجد قندوز در ظاهر داعش عامل این کار بود، ولی بی شک این عمل وحشیانه نتیجه بی بصیرتی سران برخی کشورهای به ظاهر اسلامی است که همواره منافع خود را بر مصالح ملی و دینی ارحجیت می دهند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که بخش اعظمی از تحرکات دشمنان در منطقه و حتی جهان حول محور ایران می چرخد؛ اقتدار و قدرت ایران برای دشمنان به هیچ وجه قابل تحمل نیست و هر روز یک دسیسه برای جلوگیری از قدرت جمهوری اسلامی طراحی می شود، ولی این فتنه انگیری ها تاکنون با توجه به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز بصیرت و بینش ملت ایران خنثی شده است، با این حال نباید دشمن را دست کم بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha