یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برای جذب مبلّغ، جهت انجام امور فرهنگی تبلیغی در مراکز آموزشی تربیتی و باز اجتماعی کردن بانوان آسیب دیده از مشکلات اجتماعی در سطح استان قم فراخوان داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم زاهره‌سادات میرجعفری از اعلام فراخوان معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران جهت انجام امور فرهنگی تبلیغی در مراکز آموزشی تربیتی و باز اجتماعی کردن بانوان آسیب دیده از مشکلات اجتماعی در سطح استان قم خبر داد و اظهار داشت: مبلغین و طلاب «خواهر» می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

رئیس اداره رصد و امداد فرهنگی حوزه های علمیه خواهران افزود: شرایط عمومی جهت انجام امور فرهنگی تبلیغی در مراکز آموزشی تربیتی برای خواهران طلبه و مبلغ «حداقل اتمام سطح ۲»، «دارا بودن سابقه تبلیغی» و «گواهی عدم سوء پیشینه» است و اولویت در این طرح با طلاب خواهری است که دارای وسیله نقلیه شخصی باشند.

وی همچنین به شرایط اختصاصی طرح اشاره کرد و گفت: مبلغان و طلاب خواهر شرکت کننده در طرح، باید متعهد به انجام امور تبلیغی به صورت روزانه ۴ ساعت به مدت یکسال و بدون غیبت از ساعت «۹ صبح الی ۱۴» باشند و توان اجرا و مدیریت برنامه های فرهنگی تبلیغی با بانوان آسیب دیده از بحران های اجتماعی را نیز داشته باشند.

خانم میرجعفری به مزایای طرح اشاره کرد و ادامه داد: پرداخت حق التبلیغ و ایاب وذهاب به صورت ماهانه و منظم و پرداخت بیمه تأمین اجتماعی با مزایای کامل بیمه بیکاری و سنوات بازنشستگی برخی از مزایای این طرح است.  

وی مهلت ثبت نام در طرح را نهایتا تا ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد و بیان داشت: متقاضیان جهت ثبت نام و دعوت به مصاحبه می توانند با مراجعه به لینک https://formafzar.com/form/9ti0i اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند.

مبلغین و طلاب خواهر جهت کسب اطاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۹۵۴۰۷۴۷۹ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha