چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سید جواد شهرستانی

حوزه/ امروز جوانان زیادی داریم که می توانند در عرصه های مختلف نقش آفرین و بدرخشند، اما کسی نیست از این افراد حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین سید جوادشهرستانی در دیدار دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست که در قم برگزار شد، مشکلات کشور را ناشی از ضعف مدیریتی دانست و بیان داشت: هر کجا با مدیریت وارد شدیم، توانسته ایم پیشرفت کنیم و هر کجا ضعفی وجود دارد، ناشی از ضعف مدیریتی است.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با بیان این که برای جلوگیری از فرار مغزها و نخبگان به خارج از کشور تلاشی نمی شود، اظهار داشت: ما باید به نخبگان خود ببالیم و تا می توانیم از آنها در موارد مختلف حمایت کنیم، ولی متأسفانه این کار در کشور صورت نمی گیرد.

وی بیان داشت: بدتر این که شخصیت هایی چون پروفسور سمیعی قبل از آن که در داخل ایران شناخته شده و مورد حمایت مسئولین باشد، در خارج کشور شناخته شده تر است.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی گفت: امروز جوانان زیادی داریم که می توانند در عرصه های مختلف نقش آفرین و بدرخشند، اما کسی نیست از این افراد حمایت کند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ادامه بر فرهنگ سازی بر حفظ محیط زیست تأکید و حفظ آن را برای سلامتی روح و جسم مردم ضروری دانست.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به بیمارستان در حال احداث در بلوار مرجعیت اشاره کرد و بیان داشت: تلاش ما این است این بیمارستان به بهترین صورت و با بالاترین امکانات ساخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی گفت: تا الان ۴۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و این تازه اول کار است.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی، افزود: با این حال ما برای ساخت این بیمارستان مشکلاتی داشته ایم و تلاش ما این بود که با همکاری همه مسئولین موانع ساخت این بیمارستان برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha